lauantai 27. marraskuuta 2010

Kauppahallissa


- Otit sitten loparit?
- Joo, näin tuli tehtyä ja tähän on tultu.
- Myyt sitten näitä. Onks nää kaikki sun tekemiä?
- On. (vähän polleana)
- Mikä tää on, siis mitä tää esittää?
- No SE ei oo mun tekemä, se on mun kolmivuotiaan itse tekemä kortti ja esittää prinsessaperhosta. Eikä nääkään oo mun tekeleitä, nää on mun kuusivuotiaan kortteja. Mutta muut oon tehny.
- Ja sä myyt näitä nyt. Käykö kauppa?
- No nyt on ollu vähän hiljasempaa, myin yhden tarra-arkin. Mutta jospa vilkastuis.
- Mutta onhan täällä mukavaa ihmisten keskellä, kun oot niin erakkona muuten.
- Joo. On tää niin avointa ja kansainvälistä meininkiä. Ykskin just sano mua lihavaks.



Lihava myyjä ja laiha lompakko, mutta mukavaa oli. Ja kyllä se kauppakin sentään vilkastui. Ihana Tampere ♥

Toivottavasti nähdään kauppahallissa taas!

3 kommenttia:

outi kirjoitti...

Keksusteluhan on ollut varsin antoisa.:) Ihania kuvia. Kärpässienipipo on ihan kingi!

Unikuu kirjoitti...

:D

Jasmiina kirjoitti...

Keskustelun ikuistukseen taisin saada innoituksen Outin taannoisesta postauksesta, joten kiitos :)

Antoisaa tuolla oikeasti oli ja niitä keskustelujakin. Sotajuttuja. Avioerotilitys 70-luvulta. 45 vuotta vanha synnytyskertomus. 90-vuotias rouva leivoskahveilla hiukset kauniilla kampauksella hatun alla.

Kärpässienipipo ON kingi! Sitä kyseltiin myyntiinkin :D