sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Vihreät sienimekot

Ompelin hyväksi havaitulla Tara-kaavallani mekkoja omille ja muiden muksuille värikkäästä sienikankaasta.  Kangas on puuvillacanvasta, tukevampaa kuin tavallinen puuvilla. Mekkoja saa jo Tallipihan puodilta ja ihan pian nettipuodista myös. Kokoja on valmiina 80 - 120 cm, muita kokoja saa tilauksesta.

Aretalla on Minä itte ja En haluu -kausi. Kuviin ei halunnut, mutta sain lopulta houkuteltua mukaan omenalla. Kumisaappaitakaan ei halunnut, mutta unohti ne onneksi pian.


Tara-mekot 30 e
Sienijakkarat 115 e
Pehmomaatuska 23 e
Maatuskat 18 e



Mekoissa ja kuvausrekvisiitassa on jo syksyä, vaikka minulle kesä on vasta puolivälissä. Elokuu on lempikuukauteni ja oikeiden ihmisten töissä ollessani pidin kesälomani mieluiten elokuussa. Syyskuussakin on yleensä T-paitakelejä ainakin puoliväliin saakka, joskus pidemmällekin. Ei siis mitään syksyn synkistelyjä vielä!

Miehellä alkaa kesäloma vasta viikon päästä. Minäkin meinaan pitää silloin muutaman lomapäivän. Heinäkuu onkin ollut aika vauhdikas. Työnäkökulmasta on mennyt hienosti: edellinen kuukausimyyntiennätykseni viime joulukuulta meni rikki. Verkkopuodistakin tilauksia tipahtelee, vaikken sitä ole edes ehtinyt mainostaa. Meillä on käynyt todella paljon vieraita - ystävillä lomaa on heinäkuussa - joten vapaa-ajan ongelmia ei ole ollut. Tallipihalla sesonki jatkuu vielä, sillä elokuu on monessa maassa lomakuukausi ja turistit ovat liikkeellä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi vitsi, mulla oli vihreä sienimekko kun olin pieni. Nyt olen 51 :) Ihania!