perjantai 20. tammikuuta 2017

Kiitos ja näkemiin

On tullut aika tehdä samoin, kuin nykyään niin moni muukin bloggaaja: pakata bloggaustarvikkeet reppuun ja jatkaa Blogistaniasta kohti uusia seikkailuja. Maailma muuttuu ja ajat muuttuvat - aikansa kutakin. Melkein seitsemän vuotta tässä on oltukin.


Seitsemässä vuodessa lapset ovat kasvaneet, remontti on edennyt jos ei nyt valmiiksi asti niin ainakin melkein, yritys on kasvanut ja lopetettu ja tallin ovi on käynyt eläinten tullessa ja mennessä. Minä, lähiön kasvatti, olen saanut elää maalaisunelmaani. Bloggaus on ollut minulle harrastus, josta olen saanut paljon iloa. Kiitos teille kaikille, jotka olette vuosien varrella postauksiini kommentoineet!


Nyt on aika siirtyä eteenpäin. Työura on minulla nyt risteyskohdassa. Mitä jatkossa - en malta itsekään odottaa!

Tallielämästä nautin edelleen. Käsitöistäkin nautin edelleen, ja erityisesti siitä, että saan tehdä niitä vain silloin kun huvittaa. Nautin siitä, että ehdin leipoa pullaa.



Kiitos näistä vuosista blogin parissa! Jatkossa Ahdin tilan kuulumisia voi seurata Instagramista @jasmiinaahti.

4 kommenttia:

Jenspa - Jenni Moisander kirjoitti...

Sniiff, hei hei! :,(
:)

Anonyymi kirjoitti...

KIITOS ihanasta blogistasi, oikein hyvää jatkoa teille kaikille:)
t.heppatäti sari

Sirkku kirjoitti...

Voi kiitos itsellesi inspiraatiota ja väri-iloa tarjonneesta blogistasi! Mielenkiintoista jatkoa elämääsi uusien asioiden myötä.
Kuulumisiin!

Susanna kirjoitti...

Taitaa olla tämä edessä omalla kohdallakin vielä ennen pitkää. Ei vaan jaksa lukea blogeja, eikä itse löydä syytä kirjoittaa. Kiva, että pysyt instassa!