torstai 8. maaliskuuta 2018

Joining the Circus


MITÄ IHMETTÄ!!!

Minä, siis MINÄ, ihan ite, oon virkannu jotain näin ihanaa! Mä oon oikeasti maailman kököin virkkaaja. En ymmärrä oihjeista ja kaavioista mitään ja pidän koukkuakin jotenkin ihan väärin. Mutta kun bongasin Pinterestistä Adinda's Worldin ihanat huivit, mun virkkaustajuntani räjähti: ai tuollaisiakin VOI tehdä. Ihania! Ja sitten selvitin kuumeisesti, mistä näitä ihanuuksia saa ostaa. Jostain löysin valmiin huivin myynnissä, hinta 600. Juu, ei mun pennosillani... Joten jos huivin haluan, on vain otettava koukku kätösiin.

Tihrustin Adindan kauniita kuvia ja yritin keksiä, miten mikäkin on tehty. Ja päätin olla itselleni armollinen: ei mun tartte samanlaista tehdä. teen omanlaisen! Aloitin loppusyksyllä isoista reunakukista. Tein uudenvuodenlupauksen, että saisin huivin valmiiksi vuoden 2018 aikana. Ja sain jo helmikuussa!

Voi hitsi, miten ihana! Rakastan tätä ja oon nukkunutkin tähän kietoutuneena :D Annoin huivilleni nimeksi Joining the Circus. Ja aloitin tekemään seuraavaa :D

Olen koukussa.

PS. Jos joku muukin innostuu ja osaa tulkita ohjeita, niin Adindalta niitä ja tarvikepaketteja monenlaisiin ihanuuksiin saa


















2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, oletpa upean huivin tehnyt :9

Jasmiina kirjoitti...

Kiitos :)