maanantai 19. toukokuuta 2014

Tampereen Käsityökorttelin hellesunnuntai

Pitkän kevään ja viileän jakson jälkeen ensimmäinen hellepäivä! En minäkään olisi viitsinyt lähteä keskustaan shoppailemaan - oli siis melko rauhallinen sunnuntai. Minun päiväni ei onneksi sentään pakkasen puolelle myynnillisesti mennyt, vaikkei lauantain lukemiin yltänytkään.

Olen niin onnellinen kauppa-autostani! Se on loistava vetonaula ja houkuttelee paikalle varsinkin minun kohderyhmääni lapsiperheitä. Täytyisi varmaan kehitellä joku nostalginen autotuote menneitä volkkareitaan muistelemaan tuleville papparaisille, sillä heidän muistojaan olen saanut kuulla ennätysmäärän. Olen kyllä siihen kuplalla liikkuessani tottunutkin: lähes joka kaupan parkkipaikalta ja huoltoasemalta löytyy pappa, jolla on mukavia muistoja kuplavolkkarista :)







Keppihevonen kävi poseeraamassa lähes samankuosisen Maheka Designin hatturasian kanssa. Se hyvä puoli oli hiljaisessa päivässä, että ehti tutustua muihin myyjiin pikaista tervehdystä enemmän.



Ihan hyvä viikonloppu siis, ei mikään hukkareissu vaikkei myyntiennätyksiä rikottukaan. En siis vielä pistä uusia pölykapseleita tai muita herkkuja kauppa-autoon tilaukseen, mutta tälläkin viikolla sentään syödään.

Nyt Käsityökorttelikiertue on puolivälissä. Ensi viikonloppuna mennään Helsinkiin!

2 kommenttia:

Milla / Millainen Elämä kirjoitti...

Kleinbus-tuotteille on kysyntää: pikku-herralla on Me&I:n klainari-pipo tän kevään mallistosta ja jopa miehet ovat kyselleet mieheltäni mistä noin hienoja pipoja saa! ;) Voi kunpa nämäkin tuotteet saisi ostettua suomalaiselta käsityöyrittäjältä! :D

Jasmiina kirjoitti...

Volkkarikuosisia pipoja mulla on ollutkin ja ne menivät vikkelästi :) Niitä vielä tulee lisää. Noille papoille pitäisi keksiä jotain, he eivät pipoista piittaa.