Khih, luulittekos, että täällä ollaan pistetty piha kuntoon? Onneksi meillä ei oikeasti ole näin paljon leikattavaa nurmikkoa! Vaikka kyllähän se valmis piha olisi ihana. (En osaa edes haaveilla, että meillä olisi valmis piha...)
Meillä vallitsee raksahenki edelleen pihamaalla, mutta Monier, jonka kattotiilet valitsimme, kävi kuvausreissulla. Photoshoppaajalla on ollut hirmuinen homma, että työmaamme on saatu mainoskuntoon. Täältä facebookin puolelta löytyy monierilaisten kuvausreissukuvia, niitä aitoja ja käsittelemättömiä.
PS. Tämä ei ole maksettu mainos ja kyllä: olemme hirmuisen tyytyväisiä kattovalintaamme. Sekä Monierin Ormax Polar -tiiliin että Hämeen Kattokeskukseen, joka kattoremontin toteutti. (Minua välillä harmittaa, että haukkuessaan jotain on "rehellinen", mutta kehut tulkitaan maksetuksi mainokseksi. Rehellisiä kehuja saisi olla maailmassa enemmän!)
2 kommenttia:
Olen samaa mieltä, rehellisiä ja omaan kokemukseen perustuvia mainoksia saisi olla enemmän, liian usein törmää vain niihin negatiivisia kokemuksiin ja positiivisia kokemuksia ei saisi jakaa vaan ne tulkitaan heti maksetuksi mainoksessa, elämä ja ihmisten ajattelumaailma on jännä.
Johanna: juuri näin :)
Nuorena olin töissä hampurilaisravintolassa, jonka perehdytyksessä jo käytiin läpi asiakaspalvelun ja myyntityön totuuksia. Yksi niistä oli (ja pätee varmaan edelleen, vaikka netti onkin mullistanut luvut varmasti moninkertaisiksi noista ajoista), että asiakas kertoo positiivisesta kokemuksesta eteenpäin yhdelle henkilölle, kun taas negatiivisesta yhdelletoista.
Lähetä kommentti